Jaarprogramma 2024 KMTP / Groei & Bloei Ede

De papieren versie van het jaarprogramma van Groei & Bloei Ede is uitgedeeld op de Nieuwjaarsbijeenkomst.
De digitale editie is bijna gelijk aan de papieren versie die leden ontvangen hebben bij de opening van het nieuwe Groei & Bloei jaar.
Hier is de digitale te bekijken of downloaden in 'boekvorm' (PDF), er zijn alle activiteiten voor dit jaar van onze afdeling te zien.

Je hebt op een moderne computer of tablet geen extra software nodig om dit bestand te kunnen zien. Op sommige oudere computers en eventueel op de telefoon kan een app (PDF-lezer) vereist zijn.

Word lid van Groei & Bloei!

Groei & Bloei is het grootste tuintijdschrift en de leukste groenvereniging van Nederland en Vlaanderen. Als je een abonnement neemt op het tijdschrift zijn er vele extra’s zoals de kortingskalender met allerlei voordeeltjes bij kwekers, tuincentra, evenementen, parken en tuinen!
Automatisch word je dan lid van de plaatselijke afdeling. Abonneer je je tijdens een PR-actie van afdeling Ede bij ons of via ede.groei.nl dan ontvang je EN een leuke korting op jouw abonnementsgeld PLUS een welkomstgeschenk.

Leden van KMTP/Groei & Bloei afdeling Ede ontvangen 2 x per jaar ons verenigingsblad ‘Flora’
Elke maand komt ons digitale nieuwsblad ‘Dwarrelblad’ uit, met daarin alle activiteiten van de betreffende maand van de afdeling Ede en eventueel andere groenactiviteiten. Ook niet-leden kunnen zich hiervoor gratis aanmelden. Stuur een mail.

Op vertoon van uw G&B-lidmaatschapskaart krijgt u 10% korting op uw aankopen bij Welkoop in Ede en Wekerom.

Vrijwilligers van Groei & Bloei Ede verzorgen in het seizoen wekelijks op maandag van 9.30 - 11.00 uur de kruidentuin bij Huis Kernhem. Je wordt van harte uitgenodigd om hieraan mee te doen; ook als je geen lid bent, ben je welkom! Kun je niet elke week, maar wel regelmatig, dan is dat ook mogelijk.

Als je meer informatie wilt, kun je je richten tot de secretaris: Harma Wiltink
Email / Telefoon: (0318) 613 450